مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-28اقتصادي

فاز اول کارخانه نوآوری یزد به بهره برداری می رسد


مدیر عامل کارخانه نوآوری یزد از بهره برداری فاز اول این کارخانه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت:به منظور استقرار در فضاهای کار اشتراکی، فراخوان عمومی منتشر شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی رحمانی، مدیر عامل کارخانه نوآوری یزد گفت: کارخانه نوآوری استان یزد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری در عرصه ای به مساحت 17 هزار متر مربع واقع در بافت تاریخی مرکز استان به عنوان دومین کارخانه نوآوری کشور در حال راه اندازی است و تاکنون عملیات مرمت و بازسازی آن 60 درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: کارخانه نوآوری یزد ترکیبی از شتابدهنده ها و فضاهای کار اشتراکی است.

زیرساخت فیزیکی کارخانه در حال آماده سازی است اما اتفاق مهم حضور ذینفعان و بازیگران اکوسیستم نوآوری برای تعامل با هم است.

بر این اساس فراخوانی منتشر کردیم و از تمامی بازیگران این حوزه یعنی صاحبان ایده، کارآفرینان و صاحبان سرمایه دعوت می کنیم که در این کارخانه حضور یابند و برای توسعه شکل گیری اقتصاد دانش بنیان نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: راه اندازی این کارخانه به معنی ایجاد فضایی برای هم افزایی جوانان تحصیل کرده و خلاق در کنار کارآفرینان، مربیان کسب وکار و سرمایه گذاران است و توسعه تعاملات آنها موجب رشد اکوسیستم نوآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول کارخانه نوآوری یزد به بهره برداری می رسد

فاز اول کارخانه نوآوری یزد به بهره برداری می رسد