مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-28فرهنگي

آرزوهای انیمیشنی سه برادر/ گفتند برای کسب جایزه «انسی» پول دادیم!


برادران رهگذر که پس از یک دهه تلاش انیمیشن بلند «آخرین داستان» را به ویترین سینمای ایران اهدا کرده اند، همزمان با روز جهانی انیمیشن از تجربیات و دغدغه های خود در این حوزه می گویند.

- برادران رهگذر که پس از یک دهه تلاش انیمیشن بلند آخرین داستان را به ویترین سینمای ایران اهدا کرده اند، همزمان با روز جهانی انیمیشن از تجربیات و دغدغه های خود در این حوزه می گویند.

خبرگزاری مهر - گروه هنر- زهرا نجفی: امروز هفتم آبان ماه (28 اکتبر) روز جهانی انیمیشن است، انیمیشن ایران در طول 10 سال گذشته شاید نه به موازات تحولات صنعت جهانی انیمیشن اما در نوع خودش توانسته به پیشرفت هایی غیرقابل کتمان و به شدت امیدوارکننده دست پیدا کند، حالا کمپانی های انیمیشن سازی ایرانی با کمپانی های خارجی قرارداد می بندند و آن ها را به بازارهای داخلی متمایل می کنند؛ همه این ها در شرایطی است که تحریم گلوی انیمیشن را هم مانند بسیاری حوزه های دیگر گرفته و مراودات را دشوار کرده است؛ در این شرایط اتکای اصلی صنعت انیمیشن ایران بر خلاقیت نیروهای جوان و استعدادهای نوظهور در این عرصه است.

انیمیشن ایران بعد از گذر از بازارهای داخلی و به دست آوردن گیشه های میلیاردی توسط انیمیشن های فیلشاه و شاهزاده روم محصول استودیوی انیمیشن سازی هنر پویا در پیمودن مسیرهای بین المللی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای انیمیشنی سه برادر/ گفتند برای کسب جایزه «انسی» پول دادیم!

آرزوهای انیمیشنی سه برادر/ گفتند برای کسب جایزه «انسی» پول دادیم!