مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-28سياسي

راه اندازی سریع شیمی پارک اصفهان باهدف تامین نیازهای کشور


رییس جهاد دانشگاهی در نشست مشترک با استاندار اصفهان با تشریح مجموعه اقدامات صورت گرفته در گروه صنایع دارویی و شیمیایی و غذایی شهید مدرس اصفهان توسط جهاددانشگاهی گفت: - با تهیه یک برنامه جامع، به طورقطع به دنبال رونق شیمی پارک اصفهان باهدف تهیه مواد شیمیایی موردنیاز کشور هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، چهارشنبه 7 آبان ماه، در نشستی مشترک پیرامون تسهیل امور و توسعه کمی و کیفی پروژه های جهاددانشگاهی در استان گفتگو و تبادل نظر کردند.

دکتر طیبی در این نشست با اشاره به پروژه مجموعه بزرگ گروه صنایع دارویی و شیمیایی شهید مدرس (نجف آباد) که مدتی به دلیل پاره ای از مشکلات متوقف شده بود گفت: به طور قطع در هر سرمایه گذاری تعیین دقیق مالک و محل استقرار پروژه برای سرمایه گذار بسیار حایز اهمیت است، بنابراین بر اساس یکسری مشکلات حقوقی که پیش پای راه اندازی مجموعه شهید مدرس در سال های گذشته انداخته شد و شک و تردیدهایی را نسبت به مالکیت جهاددانشگاهی برای زمین مجموعه شهید مدرس ایجاد کردند، پروژه توسط سرمایه گذار تا به امروز راه اندازی نشده بود.

وی بابیان اینکه با تثبیت مالکیت زمین برای جهاددانشگاهی درمحاکم حقوقی و قضایی بلافاصله پیمانکار در این مجموعه شهید مدرس کار خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سریع شیمی پارک اصفهان باهدف تامین نیازهای کشور

راه اندازی سریع شیمی پارک اصفهان باهدف تامین نیازهای کشور