مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-29سياسي

ساماندهی بلوار ارتش در همدان


ساماندهی بلوار ارتش بعد از سال ها انتظار، ضمن تسهیل در تردد خودروها ورودی شهر همدان را هم زینت بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزارس فارس از همدان، شهرداری منطقه چهار همدان، در بخش های قابل توجهی از بلوار ارتش پروژه هایی را اجرا کرد که موجب ساماندهی این مسیر شد و ضمن تسهیل در رفت و آمد خودروها، امکاناتی هم برای گردشگران ایجاد کرد.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساماندهی ورودی های شهر همدان از اولویت های شورای دوره پنجم بوده است که خوشبختانه شهرداری منطقه چهار در سال جاری اهتمام خوبی درخصوص ساماندهی بلوار ارتش داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

علی رحیمی فر با اشاره به اینکه هر ساله حساسیت ویژه ای برای تخصیص اعتبار لازم و مکفی برای ساماندهی ورودی های شهر همدان وجود دارد، گفت: متاسفانه با وجود تعداد بالای پروژه ها و محدودیت در تخصیص اعتبارات، تاکنون این امر به طور دلخواه محقق نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد در بودجه سال 1400 این اعتبارات به صورت ویژه برای ساماندهی هر سه ورودی شهر همدان در نظر گرفته شود تا مشکلات پیش روی شهردار همچون تملک، بازگشایی و ساماندهی این معابر برطرف شود.

رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان ضمن اشاره به وجود کاربری های غیرمجاز که به کسب و درآمدزایی مشغول هستند و نیز وجود املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بلوار ارتش در همدان

ساماندهی بلوار ارتش در همدان