مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-30فرهنگي

آلبوم خبرساز کاخ گلستان نمایان شد


نامش آلبوم شماره 362 است که در زمان انتشارِ خبر مفقود شدنش به «آلبوم ناصری» مشهور شد؛ آلبومی نفیس و تاریخی که خوشبختانه 15 روز بعد از زمان اعلام خبر گم شدنش پیدا شد و از همان زمان درخواست های مختلفی برای رونمایی عمومی از این اثر مطرح شد.

- نامش آلبوم شماره 362 است که در زمان انتشارِ خبر مفقود شدنش به آلبوم ناصری مشهور شد؛ آلبومی نفیس و تاریخی که خوشبختانه 15 روز بعد از زمان اعلام خبر گم شدنش پیدا شد و از همان زمان درخواست های مختلفی برای رونمایی عمومی از این اثر مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 13 مرداد امسال با انتشار خبر مفقود شدن آلبوم ناصری از آلبوم خانه کاخ گلستان به عنوان دومین آلبوم خانه غنی در دنیا، همه توجه ها بار دیگر به تنها مجموعه جهانی پایتخت جلب شد؛ تا 28 مرداد که خبر پیدا شدن آن منتشر شد و مدیر مجموعه جهانی گلستان در آن زمان توضیح داد: اواخر اسفند سال 98 امین اموال آلبوم خانه کاخ گلستان در آخرین انبارگردانی خود متوجه شد که یک آلبوم ناصری حاوی 100 قطعه عکس کوچک در قفسه نیست.

این موضوع را به من اعلام کرد و بلافاصله برای پیشگیری از موضوعات سوء بعدی، اقدامات حقوقی انجام شد.

با واحدهای ذی صلاح وزارتخانه، پلیس اینترپل و قوه قضاییه نیز در این زمینه مکاتباتی انجام دادیم، حتی مشخصات و تصاویر اثر نیز برای پلیس اینترپل ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم خبرساز کاخ گلستان نمایان شد

آلبوم خبرساز کاخ گلستان نمایان شد