مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-30بين الملل

فرماندار کالیفرنیا: برای مواجه با ناآرامی های بعد از انتخابات آماده می شویم


فرماندار ایالت کالیفرنیا در آمریکا گفت در حال آماده کردن این ایالت برای مواجهه با هر سناریویی از جمله ناآرامی های احتمالی بعد از انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا این ایالت را برای ناآرامی های بعد از انتخابات در روز سوم نوامبر (13 آبان)، آماده می کند.

نیوسام درباره ناآرامی در شب انتخابات آمریکا گفت کالیفرنیا همه سناریوها را در نظر دارد و اطمینان حاصل می کند که آمادگی دارد.

  نیوسام که مردم ایالتش اغلب از مخالفان ترامپ هستند، مشخصاً نگفت که تدابیری که برای مقابله با آشب های احتمالی شب انتخابات و روزهای بعد از آن اندیشیده چه چیزی است.

او این اظهارات را بعد از رای دان به صورت حضوری در شهر ساکرامنتو در این ایالت بیان کرد.

فرماندار کالیفرنیا پیشتر در هنگام اعتراضات ضد نژادپرستی در شهرهای مختلف آمریکا، گارد ملی را برای جلوگیری از ناآرامی در کالیفرنیا اعزام کرده بود.

اظهارات او یک روز بعد از آن بیان شد که رییس پلیس بورلی هیلز شهری در حومهٔ غربی کلانشهر لس آنجلس واقع در ایالت کالیفرنیا هم گفت بلوار معروف رودیو درایو در این شهر در روز انتخابات و در چهارم نوامبر، فردای روز انتخابات برای مهار ناآرامی های احتمالی انتخاباتی تعطیل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کالیفرنیا: برای مواجه با ناآرامی های بعد از انتخابات آماده می شویم

فرماندار کالیفرنیا: برای مواجه با ناآرامی های بعد از انتخابات آماده می شویم