مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-31سياسي

14 واحد صنفی متخلف دیگر در مهریز پلمب شد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از پلمب 14 واحد صنفی متخلف با استناد به طرح مقابله با کرونا در مهریز طی سه روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از پلمب 14 واحد صنفی متخلف با استناد به طرح مقابله با کرونا در مهریز طی سه روز گذشته خبر داد.

دکتر علیرضا پورمازار در این باره گفت: اکثر واحدهای صنفی در شهر مهریز به هشدارها توجه کرده و ضمن همکاری، به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی محل کسب خود کردند ولی متاسفانه برخی صاحبان مشاغل نسبت به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا خودداری کردند که شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای رعایت حقوق شهروندی و براساس اجرای مصوبات ستاد کرونا نسبت به پلمب این واحدها اقدام کرد.

به گفته وی، در این مدت 14 واحد صنفی شامل واحد لبنیات ، سبزی خردکنی، نانوایی و مرغ فروشی ، دفتر بیمه، املاکی، گیم نت و تعمیر طلا ونقره در سطح شهر پلمب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهریز، دکتر پورمازار بر ادامه برخورد با متخلفان تأکید و از شهروندان خواست تا موارد تخلف بهداشتی یا پیشنهادت و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه 190 وزارت بهداشت یا شماره تلفن 32525901 مرکز بهداشت شهرستان مهریز مطرح کنند تا کارشناسان در کوتاه ترین زمان، اقدام لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 واحد صنفی متخلف دیگر در مهریز پلمب شد

14 واحد صنفی متخلف دیگر در مهریز پلمب شد