مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-31سياسي

خورشید نردبانی برای اشتغال 180 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی


معاون کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 180 پنل خورشیدی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.

- بیرجند- معاون کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال 97 تاکنون 180 پنل خورشیدی بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.

سید رضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: خراسان جنوبی با داشتن 320 روز آفتابی ظرفیتی بالقوه در تولید انرژی خورشیدی دارد.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد، از ابتدای سال 97 تاکنون 180 پنل خورشیدی پنج کیلو واتی بین این قشر توزیع شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: طی سال گذشته و امسال متقاضیان به ازای هر پنل خورشیدی 35 تا 45 میلیون تومان تسهیلات دریافت می کنند.

حسینی با بیان اینکه هر کیلووات به قیمت هزار و 40 تومان از متقاضی خریداری می شود، گفت: هر پنل ماهیانه یک میلیون تا یک میلیون و 200 هزار تومان درآمد دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری بیان کرد: در هفت ماهه سال جاری 133 مددجو از طریق کاریابی ها و هزار و 34 نفر هم از طریق طرح های اشتغال شاغل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خورشید نردبانی برای اشتغال 180 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی

خورشید نردبانی برای اشتغال 180 مددجوی کمیته امداد خراسان جنوبی