مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-31ورزشي

وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق هرمزگان اهتمام ویژه ای داشته باشد


اولویت اصلی وزارت نفت، انجام مسئولیت های اجتماعی با درنظر گرفتن دغدغه ها و اولویت های ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی در نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس با بیژن زنگنه وزیر نفت اظهار کرد: ایفای مسؤولیت های اجتماعی، مهم ترین انتظار ما از ، انجام مسئولیت های اجتماعی با درنظر گرفتن دغدغه ها و اولویت های ملی است.

  نائب رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه گازرسانی، برای توسعه رفاه مردم و زیرساخت های صنایع و مشاغل حائزاهمیت است، خاطر نشان کرد:گازرسانی به شهرها و روستاهای هرمزگان باید هرچه سریعتر تسریع شود تا مردم هرمزگان از نعمت گاز خانگی بهرمند شوند.

  درادامه این نشست نماینده مردم هرمزگان با اشاره ضرورت تقویت صنعت بانکرینگ، افزود متاسفانه اقدامات چشمگیری برای توسعه صنعت بانکرینگ در کشور صورت نگرفته است.

صنعت بانکرینگ راه کار مناسبی برای مقابله با تحریم ها است و کشور می تواند از طریق فروش مستقیم سوخت به کشتی های تجاری، به درآمد بسیار بالایی دست یابد اما این حوزه مورد غفلت قرار گرفته است.

آرامی همچنین در پایان این نشست طی نامه ای درخواست احداث چند سالن ورزشی ، آب رسانی به چند روستا و احداث سه درمانگاه روستایی را در راستای مسئولیت اجتماعی این وزارت خانه در هرمزگان خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق هرمزگان اهتمام ویژه ای داشته باشد

وزارت نفت به مسئولیت های اجتماعی خود در مناطق هرمزگان اهتمام ویژه ای داشته باشد