مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-31بين الملل

عربستان سعودی به خانواده های قربانیان تروریسم در عراق غرامت بدهد


رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در سخنانی تأکید کرد که بهتر است عربستان سعودی به خانواده های قربانیان تروریسم در عراق غرامت پرداخت کند.

- رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در سخنانی تأکید کرد که بهتر است عربستان سعودی به خانواده های قربانیان تروریسم در عراق غرامت پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، علی الاسدی رییس شورای سیاسیِ این جنبش مقاومت اسلامی در سخنانی از واگذاری زمین هایی به عربستان سعودی در المثنی، بصره و الانبار انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، الاسدی در این خصوص گفت: این سوال در افکار عمومی عراق مطرح است چه زمانی دخالت های سعودی بر اساس خیرخواهی و دیپلماسی و با هدف حفظ منافع عراقی ها بوده است؟ وی افزود: بر چه مبنایی اکنون می شنویم که این کشور به دنبال سرمایه گذاری در جهت حمایت از سیاست غذایی عراق، خصوصاً در مناطق جنوب است.

رییس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: بهتر بود عربستان سعودی به خانواده های قربانیانِ خودروهای بمب گذاری شده و انتحاری ها در مناطقی که ادعا و قصد سرمایه گذاری دارد، غرامت پرداخت کند.

الاسدی همچنین خواستار عذرخواهی حکومت سعودی از عراق به دلیل دخالت های آشکار در حمایت از آشوبگران تظاهرات اخیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی به خانواده های قربانیان تروریسم در عراق غرامت بدهد

عربستان سعودی به خانواده های قربانیان تروریسم در عراق غرامت بدهد