مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-31سياسي

بیانیه مشترک بعثه رهبری و سازمان حج در محکومیت توهین به پیامبر(ص)


بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اقدام فرانسه و توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کرده و در بیانیه ای اعلام کردند: «اینان چهره کریه خود را پشت شعارهای آزادی و حقوق بشر پنهان کرده اند».

- و سازمان حج و زیارت در بیانیه ای که به امضای علی رضا رشیدیان، معاون وزیر و و رییس سازمان حج و زیارت و سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی رسیده، توهین به ساحت رسول الله (ص) را محکوم کردند که متن آن به شرح زیر است: بسم الله الرحمان الرحیم خداوند در قرآن مجید می فرماید: وَإِذْ قَالَ عِیسَی ابْنُ مَرْیَمَ یَا بَنِیٓ إِسْرَآئِیلَ إِنِّی رَسُولُ اللَّهِ إِلَیْکُمْ مُصَدِّقًا لِمَا بَیْنَ یَدَیَّ مِنَ التَّوْرَاهِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ یَأْتِی مِنْ بَعْدِی اسْمُهُٓ أَحْمَدُ ۖ فَلَمَّا جَآءَهُمْ بِالْبَیِّنَاتِ قَالُوا هَٰذَا سِحْرٌ مُبِینٌ [یاد کن ] هنگامی که عیسی بن مریم گفت: ای بنی اسراییل! به یقین من فرستاده خدا به سوی شمایم، تورات را که پیش از من بوده، تصدیق می کنم، و به پیامبری که بعد از من می آید و نامش احمد است، مژده می دهم.

ولی هنگامی که [احمد] دلایل روشن برای آنان آورد، گفتند: این جادویی است آشکار!! (صف 6) این روزها در ادامه توطئه های استکبار جهانی، توهین های سردمداران جاهلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک بعثه رهبری و سازمان حج در محکومیت توهین به پیامبر(ص)

بیانیه مشترک بعثه رهبری و سازمان حج در محکومیت توهین به پیامبر(ص)