مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-31سياسي

علاقه مندم به ایران سفر کنم/ گسترش تعاملات فرهنگی ایران و یونان


آنجلا گِرِکو در دیدار رایزن فرهنگی ایران در یونان با بیان علاقه مندی خود برای سفر به کشورمان، خواستار گسترش تعاملات فرهنگی با ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی نیکخواه قمی، رایزن فرهنگی ایران در آتن به همراه بخشنده، دبیر اول سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن با آن جلا گِرِکو، رییس سازمان گردشگری یونان دیدار و در خصوص همکاری های دو کشور در حوزه گردشگری بحث و تبادل نظر کردند.

نیکخواه قمی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران به عنوان سرزمینی چهار فصل، مهم ترین عنصر توسعه گردشگری را ارائه تصویری درست از کشور به مخاطبان عنوان کرد و گفت: ارائه تصویری درست به مخاطب، موجب تقویت انگیزه و علاقه گردشگران و توسعه گردشگری می شود.

رایزن فرهنگی ایران در یونان افزود: متأسفانه امروزه رسانه ها با اهداف سیاسی چهره ای کاملاً مخدوش و غیر واقعی از ایران ارائه می کنند.

اما وقتی با تمام دوستان یونانی که به ایران سفر کرده اند صحبت می کنید، پس از سفر به ایران تصویر ذهنی دیگری پیدا کرده و همگان ایران را کشوری زیبا و امن برای سفر معرفی می کنند.

برگزاری نشست های مجازی با موضوع گردشگری بین ایران و یونان وی در ادامه با اشاره به روش های نوین تصویرسازی در شبکه های مجازی، پروژه های فم تریپ (آشنایی سفر) را روشی مناسب برای توسعه گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه مندم به ایران سفر کنم/ گسترش تعاملات فرهنگی ایران و یونان

علاقه مندم به ایران سفر کنم/ گسترش تعاملات فرهنگی ایران و یونان