مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-31سياسي

موضوع الحاق دانشگاه نهاوند به ملایر صحت ندارد


نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع الحاق دانشگاه نهاوند به ملایر صحت ندارد گفت: دانشگاه نهاوند همچنان به طور مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

- علیرضا شهبازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با توجه به موارد منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تصمیم وزارت علوم برای قرار دادن دانشگاه نهاوند به عنوان زیرمجموعه دانشگاه ملایر پیگیری هایی در این زمینه به عمل آمد.

وی با بیان اینکه دانشگاه دولتی نهاوند به عنوان تنها دانشگاه تک جنسیتی غرب کشور ابتدا با یک دانشکده به عنوان زیرمجموعه دانشگاه بوعلی تاسیس شد افزود: پس از چند سال با افزایش دو دانشکده دیگر به این مرکز، این موسسه از سوی وزارت علوم به مرکز آموزش عالی دخترانه نهاوند به صورت مستقل تغییر یافت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از پیگیری های لازم و به منظور گسترش مرکز آموزش عالی در سطح شهرستان سرانجام چند سال پیش این مرکز به دانشگاه دولتی نهاوند با سه دانشکده ارتقا یافت و با اعضای هیات علمی مستقل به فعالیت خود ادامه داده است.

وی گفت: طی بازدید اخیر معاون پژوهشی وزارت علوم از دانشگاه نهاوند موضوع الحاق این مرکز به دانشگاه ملایر عنوان شده بود که زمینه نگرانی مردم شهرستان را فراهم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع الحاق دانشگاه نهاوند به ملایر صحت ندارد

موضوع الحاق دانشگاه نهاوند به ملایر صحت ندارد