مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-31اقتصادي

تولید 12 هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر در استان اصفهان


مدیرکل امور عشایر استان اصفهان گفت: عشایر اصفهان با رضایت خاطر راهی قشلاق شدند و بیش از 12 هزار تن گوشت قرمز راهی بازار اصفهان کردند.

- مختار اسفندیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید 12 هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر استان اصفهان اظهار داشت: هرگونه ادعا درباره کسادی اقتصاد عشایر به ویژه در زمینه تولید گوشت قرمز که در روزهای اخیر مطرح شده را رد می کنیم چراکه عشایر قشقایی و بختیاری از خدمت رسانی در طول مدت ییلاق خود در استان اصفهان رضایت کامل داشتند.

وی افزود: آبرسانی، سوخت رسانی و بازگشایی جاده ها موقع کوچ عشایر به نحو مطلوب انجام شد و تسهیلات بانکی به اعتبار 17 میلیارد تومان نیز در اختیار عشایر استان اصفهان قرار گرفت.

مدیرکل امور عشایر استان اصفهان تاکید کرد: 35 هزار رأس پرواربندی در شهرستان های عشایر خیز اصفهان مانند سمیرم، فریدونشهر، چادگان، دامنه، شهرضا، دهاقان و جرقویه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش قیمت گوشت، برخی عشایر انتظار دارند که قیمت دام زنده نیز افزایش پیدا کند، بیان داشت: 95 درصد عشایر با رضایت کامل از استان اصفهان خارج و راهی قشلاق در استان های بوشهر و خوزستان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 12 هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر در استان اصفهان

تولید 12 هزار تن گوشت قرمز توسط عشایر در استان اصفهان