مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-31سياسي

پاک آیین: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست


سفیر اسبق ایران در باکو با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست و قطع رابطه آمریکا طلیعه ای برای خودکفایی ایران بود، گفت: این رخداد این باور را در دنیا ایجاد کرد که حتی با دست های خالی هم می توان با قدرت های بزرگ جنگید.

- محسن پاک آیین سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، تایلند و زامبیا و تحلیلگر مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، درباره سالگرد 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی عنوان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از دید منافع ملی ما این موضوع را ثابت کرد که ایران کشوری مستقل است و شعار نه شرقی نه غربی، فقط یک شعار بر روی کاغذ نیست و چنانچه مصالح نظام ایجاب کند و تهدیداتی از سوی قدرت های بزرگ حتی آمریکا علیه ایران وجود داشته باشد، مردم مقاومت کرده و حتی سفارت و لانه جاسوسی یک کشور را تسخیر می کنند.

پس از آن بود که دنیا روی ایران حساب باز کرد و استقلال ما را در عین حالی که به رسمیت شناخته شده بود، مورد تایید مجدد قرار داد.

وی با اشاره به یکی از شعارهای اول انقلاب مبنی بر اینکه ما انقلاب خود را صادر می کنیم، گفت: صدور انقلاب به معنی لشکرکشی به کشورهای دیگر و یا تمسک به نیروهای مسلح و غیرمتعارف نیست، بلکه صدور انقلاب به معنی انتقال پیام ایران به کشورهای دیگر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک آیین: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست

پاک آیین: تسخیر لانه جاسوسی هیمنه آمریکا را شکست