مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-31فرهنگي

«پایتخت» فیلم سینمایی شد


تلویزیون برای هفته وحدت برنامه ریزی خوبی کرده است، در کنار برنامه ها و فیلم ها، باید به نسخه سینمایی سریال پایتخت اشاره کرد که سه شنبه پخش می شود.

- از امشب برنامه های تلویزیونی برای هفته وحدت به روزهای حساسش می رسد.

دو شب است "چشم روشنی" را با بازیگران "نون.

خ" و "خانه امن" روی آنتن برده و از امشب در شبکه دو "نگارِ من" را با اجرای نیما کرمی و زینب زارع روی آنتن می برد و در دیگر شبکه های تلویزیونی هم هفته وحدت با برنامه های معارفی و شاد دنبال می شود.

در این میان شبکه یک به مناسبت 17 ربیع الاول، مصادف با میلاد حضرت رسول(ص) ویژه برنامه های چشم روشنی، این شب ها و فیلم سینمایی "پایتخت3" را تقدیم بینندگان می کند.

ویژه برنامه این شب ها با حضور حجت الاسلام رفیعی با موضوع حضرت محمد پیامبر مهربانی از تدارکات شبکه یک به مناسبت هفته وحدت و روز میلاد رسول اعظم (ص) است که یکشنبه و دوشنبه شب ساعت 23:15 دقیقه پخش می شود.

اجرای این ویژه برنامه را که در گروه معارف شبکه یک تهیه شده و یکشنبه شب به صورت زنده و دوشنبه شب به صورت تولیدی پخش خواهد شد، مجید یراق بافان برعهده دارد.

اما ویژه برنامه "چشم روشنی" که پخش آن از هفته گذشته آغاز شده از دوشنبه شب ساعت 23:15، و روز سه شنبه در بخش های صبحگاهی و شبانگاهی به صورت زنده تقدیم بینند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پایتخت» فیلم سینمایی شد

«پایتخت» فیلم سینمایی شد