مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 03:002020-10-31اقتصادي

تولید مرغ زنجان به اندازه 3 برابر نیاز استان است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان میزان تولید مرغ استان را 120 تن اعلام کرد و گفت: میانگین تولید روزانه مرغ در زنجان حدود 3 برابر نیاز استان است، - ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بازار مرغ به روال عادی برگشته و مشکلی از نظر تامین مرغ مورد نظر همشهریان وجود ندارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: میانگین تولید روزانه مرغ در استان حدود 3 برابر نیاز است، به طوری که میزان تولید مرغ در زنجان 120 تن است که از این میزان فقط 40 تن در زنجان مصرف و بقیه به سایر استان ها صادر می شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه قیمت مرغ 20 هزار و 500 تومان تعیین شده است، گفت: در زنجان نیز این مصوبه اجرایی می شود، قیمتی که از همه استان ها پایین تر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به هماهنگی انجام شده با سایر استان ها در زمینه نزدیک کردن قیمت مرغ به قیمت استان زنجان ادامه داد: در زمینه جوجه ریزی مشکل حل شده و با این شروع جوجه ریزی، دغدغه مردم در این باره حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شده است تا مرغداران پس از تامین مرغ مورد نیاز استان، نسبت به ارسال این کالا به سایر استان ها اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مرغ زنجان به اندازه 3 برابر نیاز استان است

تولید مرغ زنجان به اندازه 3 برابر نیاز استان است