موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-01سياسي

در سومین روز کنفرانس بین المللی وحدت چه گذشت؟


درسومین روز از سی وچهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به بررسی ظرفیت های حقوقی برای حل مشکلات جهان اسلام و همکاری های اسلامی در مواجهه با بلایا پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی امسال با توجه به شیوع کرونا در جهان برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار می شود و این کنفرانس از پنج شنبه همزمان با 12 ربیع الاول فعالیت خود را آغاز کرد.

در سومین روز از برپایی کنفرانس وحدت اسلامی، برنامه ها و وبینارهای مختلفی با حضور بیش از 50 سخنران داخلی و خارجی برپا شد.

* وبینار بانوان تقریبی   تقویت مباحث دینی و علمی برای دنیای پساکرونا در ابتدا وبینار بانوان تقریبی برپا شد که زهرا برهانزهی، معاون آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان با بیان این که اسلام همواره به صورت علمی و منطقی نیازهای بشر را پاسخ داده است، یادآور شد: اسلام بر اساس عقلانیت و عدالت متجلی شده است و ما به وسیله این اسلام می توانیم بر تمامی مشکلات غالب شویم.

توصیه های بهداشتی که اکنون گفته می شود را 14 قرن پیش اسلام گفت همچنین  ژیلا مرادپور، از اساتید دانشگاه و حوزه استان کردستان بیان داشت: اسلام دین حق و احقاق حقوق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سومین روز کنفرانس بین المللی وحدت چه گذشت؟

در سومین روز کنفرانس بین المللی وحدت چه گذشت؟