مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-01دانش

جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور امیدبیگی نخستین برندگان خود را شناخت


طی مراسمی در شرکت دارویی زردبند، اولین جایزه علمی و اولین بورس تحصیلی پروفسور امیدبیگی به برگزیدگان اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، اولین جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور امیدبیگی به برگزیدگان از میان مخترعین یا دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس و یا متولدین این دو استان شاغل به تحصیل در دانشگاه های سراسر کشور که دارای پژوهش های کاربردی با موضوعات شناسایی، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و فرمولاسیون داروهای گیاهی بودند اعطا شد.

رییس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت: این جایزه ارزنده، به پاس تلاش های پروفسور امیدبیگی از بنیان گذاران شرکت دارویی دانش بنیان زردبند که عمر خود را صرف کسب فناوری های مرتبط با حوزه گیاهان دارویی کرده، به نام این محقق اعلام شد.

اکوانی افزود: جایزه علمی پروفسور امیدبیگی توسط بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری مجمع خیران نخبه پرور فارس و شرکت دارویی زردبند برای اعطا به صاحبان استعداد برتر در حوزه گیاهان دارویی طراحی و اجرا شده است.

وی گفت: این مراسم که قرار بود طبق برنامه اعلام شده قبلی در سال 98 برگزار شود که به علت شیوع کرونا به تعویق افتاد و امسال 7 آبان ماه سال جاری، مراسم به صورت مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور امیدبیگی نخستین برندگان خود را شناخت

جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور امیدبیگی نخستین برندگان خود را شناخت