موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-01اقتصادي

«حاجی غیربازاری» در بازار کتاب


کتاب «حاجی غیربازاری»، سفرنامه حج سجاد محقق منتشر شد.

- کتاب حاجی غیربازاری ، سفرنامه حج سجاد محقق منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این کتاب در 157 صفحه و با قیمت 28 هزار تومان توسط نشر قو منتشر شده است.

در معرفی کتاب حاجی غیربازاری عنوان شده است: این یادداشت ها شامل روزنوشت های سفر سجاد محقق به حج تمتع در سال 1397 نوشته شده و پیش از انتشار در قالب کتاب، همزمان با ایام حج تمتع سال 97 در یکی از رسانه ها به صورت روزانه منتشر شده است.

این یادداشت ها در 26 فصل از ماجرای تصمیم مولف برای رفتن به سفر حج و اتفاقات پیش از آن آغاز می شود و تا آخرین طواف در مکه مکرمه ادامه دارد.

مهم ترین ویژگی این سفرنامه، زبان و نثری است که محقق در خلق آن به کار برده است.

او در این کتاب در مقام نویسنده تصویری بدون روتوش از خود به عنوان یک حاجی ایرانی به نمایش گذاشته است و یادداشت هایش را به سمت خلق یک روزنوشت فلسفی و یا مردم شناسانه پیش نبرده است.

این کتاب و نثرش روایتی بسیار خودمانی که به قول نویسنده نه ذوق عرفانی ویژه ای دارد و نه قرار است چیزی بیشتر از آن چه موضوع روایت است به مخاطب نشان می دهد.

با این همه هنر نویسنده در این یادداشت ها، حرکت کردن به سمت عمق معنایی، مکان ها، موقعیت ها و حس حاکم بر اماکن متبرکه ای است که نویسنده طی این سفر در آن ها به سر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حاجی غیربازاری» در بازار کتاب

«حاجی غیربازاری» در بازار کتاب