مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-01اقتصادي

جولان متکدیان خارجی در سایه کرونایی گچساران


در این ایام کرونایی معابر و چهارراه های اصلی شهر گچساران و به خصوص جایگاه سوخت محلی برای جولان متکدیان کوچک و بزرگی شده که با ملیت های ایرانی و غیرایانی به گدایی می پردازند.

- خبرگزاری فارس، گچساران_ سمیرا نصاری، هر ساله با تغییر فصل و شروع پاییز شاهد افزایش تعداد متکدیان  اتباع خارجه و غیربومی در سطح شهر دوگنبدان هستیم.

با نگاه سطحی در شهر و در کنار جایگاه های سوخت به خوبی می توان تعدادی از متکدیان با چهره تازه که نشان می دهد غیربومی هستند وبه این شهر آمده تا چند صباحی به کار تکدی گری مشغول باشند  را مشاهده کرد.

در این ایام کرونا یی معابر و چهارراه های اصلی شهر و به خصوص  جایگاه سوخت محلی برای  جولان متکدیان کوچک و بزرگی شده که با ملیت های ایرانی و غیرایرانی به گدایی می پردازند و تصویری از مشکلات بهداشتی و چهره ای نازیبا از شهر را در ذهن ها ترسیم کرده اند.

 بخش زیادی از متکدیان سطح شهر گچساران را اتباع خارجی تشکیل داده اند و بیشتر آن ها متکدیانی هستند که با توجه به وضعیت آب و هوایی این شهرستان وارد  می شوند و عده ای هم مقیم شهربوده و سال هاست  به عنوان متکدی در این شهر زندگی می کنند.

متکدیان هر روز زودتر از سایر افراد در میدان های شهر و جایگاه های سوخت مستقر می شوند و هر کدام برای خود، پاتوق جداگانه ای دارند  به طوری که اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان متکدیان خارجی در سایه کرونایی گچساران

جولان متکدیان خارجی در سایه کرونایی گچساران