مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-01فرهنگي

یازدهمین دوسالانه سرامیک به صورت مجازی افتتاح شد


یازدهمین دوسالانه سرامیک کشور به صورت مجازی و با حضور معاون ‏هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی عصر شنبه افتتاح شد.

‏ - یازدهمین دوسالانه سرامیک کشور به صورت مجازی و با حضور معاون ‏هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای تجسمی عصر شنبه افتتاح شد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی یازدهمین دوسالانه سرامیک، عصر روز گذشته، 10 آبان ماه یازدهمین دوسالانه سرامیک به ‏صورت مجازی در ‏فرهنگسرای نیاوران افتتاح شد.

در این افتتاحیه که از 94 اثر از 87 ‏هنرمند راه یافته به دوسالانه ‏رونمایی شد، سید مجتبی حسینی ‏معاون هنری وزیر فرهنگ ‏و ارشاد اسلامی، هادی مظفری مدیرکل ‏هنرهای تجسمی و هیربد همت آزاد دبیر این دوره از ‏دوسالانه حضور داشتند.

‏ در بخشی از این افتتاحیه هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی درباره برگزاری این دوسالانه بیان کرد: جای غمی در وجود همه ما هست که امروز باید صدها نفر در افتتاحیه ‏‏حضور پیدا می کردند و شاهد این زحمت چندین ماهه هنرمندان می بودند که به خاطر ‏‏گسترش بیماری کرونا ما حضور آنها را در افتتاحیه نداشتیم اما در روزهای آتی با برنامه ‏‏ریزی که صورت خواهد گرفت و رعایت پروتکل های بهداشتی امیدواریم بتوانیم با طولانی ‏‏تر کردن زمان نمایشگاه و دوسالانه شاهد این باشیم که مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دوسالانه سرامیک به صورت مجازی افتتاح شد

یازدهمین دوسالانه سرامیک به صورت مجازی افتتاح شد