مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-01حوادث

97 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در خلخال


با تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و نظامی میزان کشف مواد مخدر در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 97 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون بابایی ظهر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خلخال که بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان اردبیل نیز حضور داشت با اشاره به کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در سال جاری اظهار کرد: آمار دستگیری مجرمین و متهمین توزیع مواد مخدر در نیمه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته که این به خاطر دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله های بزرگ بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی نیروی های انتظامی و نظامی میزان کشف مواد مخدر در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 97 درصد افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان خلخال تعدد راه های ارتباطی منطقه به ویژه راه های فرعی و روستایی، همسایگی با استان های آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان و رغبت قاچاقچیان به استفاده از این راه ها برای ترانزیت و قاچاق مواد مخدر را از جمله عوامل افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در این شهرستان عنوان کرد.

بابایی مبارزه با مواد مخدر را فقط وظیفه نیروی انتظامی ندانست و گفت: همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در خلخال

97 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در خلخال