مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 16:402020-11-01سياسي

دانش آموزان امید بی بدیل انقلاب اسلامی هستند


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی ضمن بیان برنامه های یوم الله سیزده آبان، از شعار نوجوان قوی، ایران قوی و برنامه های متناسب با آن سخن گفت و به ویژگی های انجمن و فوائد عضویت در آن اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی ، علیرضا امین یزدی، ضمن بیان برنامه های یوم الله سیزده آبان، از شعار نوجوان قوی، ایران قوی و برنامه های متناسب با آن سخن گفت و به ویژگی های انجمن و فوائد عضویت در آن اشاره کرد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی در نشست خبری به مناسبت یوم الله سیزده آبان و روز دانش آموز بیان کرد: سیزده آبان امسال بنا به مناسب همزمانی که دارد متفاوت از دیگر سال ها خواهد بود و بروز نورانی و تلفیق مبارکی خواهد داشت.

وی گفت: به علت شیطنت های مجدد و هراس دست نشانده های استکبار از همه گیر شدن اسلام در اروپا و غرب و توهین به پیامبر، بحث استکبار ستیزی بیش از پیش مطرح است.

امین یزدی افزود: استکبار ستیزی که از سالهای اول انقلاب توسط دانشجویان و دانش آموزان در سیزده آبانی شروع و امسال در این شرایط بروز شد سیلی دردناکی بود که دشمن هنوز از آن ترس دارد و بر همین اساس مرتکب اشتباهاتی می شود که باعث وحدت بیش از پیش مسلمین و جامعه اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان امید بی بدیل انقلاب اسلامی هستند

دانش آموزان امید بی بدیل انقلاب اسلامی هستند