مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 آبان 1399 ساعت 18:052020-11-01سياسي

زلزله آوج به 77 واحد مسکونی آسیب وارد کرد


فرماندار آوج رویکرد پیشگیرانه و فعالانه را رمز موفقیت در مدیریت بحران دانست و گفت: زلزله آوج به 77 واحد مسکونی آسیب وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین نصرت اله علیرضایی در دیدار نمایندگان سازمان مدیریت بحران کشور و استان که با حضور جمعی از مدیران ادارات شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: شهرستان آوج یک شهرستان زلزله خیر و درگیر حوادث غیر مترقبه است لذا اتخاذ رویکرد پیشگیرانه و فعالانه در مدیریت و برنامه ریزی پیرامون مسائل آن باید از اولویت های سازمان مدیریت بحران کشور باشد.

وی افزود: علاوه بر گزارش جامع و دقیقی از خسارات و آسیب های پیش آمده بر اثر وقوع زلزله اخیر در شهرستان، انتظار از مسئولان کشوری و استانی این است که نسبت به پیش بینی، تأمین و تقویت زیرساخت های شهرستان در بخش ها و حوزه های مختلف حمایت ها و مساعدت های لازم را داشته باشند تا در زمان وقوع حوادث احتمالی در آینده، خسارات جانی و مالی به حداقل ممکن برسد.

فرماندار شهرستان آوج گفت: در زلزله اخیر آوج به 77 واحد مسکونی ،20 فقره دیوار منازل و باغات ،،3 مدرسه ،3 مسجد و چند پل خساراتی وارد شد که گزارش آن ظرف هفته جاری به اداره کل مدیریت بحران استان و از آن طریق به وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله آوج به 77 واحد مسکونی آسیب وارد کرد

زلزله آوج به 77 واحد مسکونی آسیب وارد کرد