مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 01:052020-11-01دانش

دستگاه تحریمی تخلیه و بارگیری کانتینر بندری بومی سازی شد


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان اقدام به بومی سازی تجهیزات بندری برای تخلیه و بارگیری کانتینرها کرده است که به گفته آنها این نوع تجهیزات جزو اقلام تحریمی به شمار می رود.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان اقدام به بومی سازی تجهیزات بندری برای تخلیه و بارگیری کانتینرها کرده است که به گفته آنها این نوع تجهیزات جزو اقلام تحریمی به شمار می رود.

رضا ریاضی، مجری طرح در گفت وگو با ایسنا، طراحی و ساخت ریچ استاکر را از جدیدترین پروژه های این شرکت دانش بنیان نام برد و گفت: با حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و سازمان بنادر و کشتیرانی طراحی و بومی سازی دستگاه های ریچ استاکر را در دستور کار داریم.

وی ریچ استاکر را ابزاری برای حمل کانتینر دانست و ادامه داد: این دستگاه از جمله دستگاه های استراتژیک کشور به شمار می رود؛ چرا که صادرات و واردات ما منوط به دارا بودن این تجهیزات می شود.

ریاضی اظهار کرد: این تجهیزات جزو تجهیزات پشت بندی محسوب می شود که برای تخلیه کانتینرها و بارگیری آنها نیاز داریم، ضمن آنکه این تجهیزات جزو اقلام تحریمی است.

مجری طرح با بیان اینکه در دنیا تنها 4 کشور دارنده دانش فنی ساخت ریچ استاکر هستند، خاطر نشان کرد: بومی سازی این دستگاه آغاز شده است و بر اساس نیاز کشور نسبت به اجرای این پروژه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه تحریمی تخلیه و بارگیری کانتینر بندری بومی سازی شد

دستگاه تحریمی تخلیه و بارگیری کانتینر بندری بومی سازی شد