مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-02اقتصادي

نقاط محدودیت ترددی در بجنورد اعلام شد


فرماندار بجنورد با اشاره به آغاز محدودیت های ترددی در مرکز خراسان شمالی از ظهر امروز گفت: محدودیت های ترددی از نقطه گردنه اسدلی، پارک باباامان و پلیس راه قدیم بجنورد به سمت آشخانه کنترل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد غلامرضا عوض زاده صبح امروز در نشست برنامه ریزی اعمال محدودیت های ترددی و صنفی در بجنورد با اشاره به دستورات ستاد ملی به اصناف واردشده و باید برای رعایت شرایط ایجادشده همایش ها و برنامه های مختلف اداری نیز کاهش پیدا کند.

عوض زاده درباره وضعیت انسداد مسیرهای خروجی و ورودی بجنورد نیز خاطرنشان کرد: وضع محدودیت های ترددی از نقطه گردنه اسدلی، پارک باباامان و پلیس راه قدیم بجنورد به سمت آشخانه کنترل می شود.

استقرار 4 تیم بازرسی اجرای محدودیت های صنوف در بجنورد مهدی کرامتی نیز در این جلسه به برخی از جزییات اجرای این طرح ها پرداخت و گفت: اعمال محدودیت های فعالیت صنوف به مدت 10 روز از 14 آبان ماه اجرایی می شود و 4 تیم به سرپرستی ادارات مربوطه مسئولیت نظارت و بازرسی را بر عهده دارند.

وی افزود: مسئولیت این تیم ها با اداره کار، سازمان صنعت و معدن، شبکه بهداشت و فرمانداری است که به نظارت و بازرسی از فعالیت مشاغل مختلف می پردازند و هرگونه تخلف را به دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ابلاغ می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط محدودیت ترددی در بجنورد اعلام شد

نقاط محدودیت ترددی در بجنورد اعلام شد