مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-02اقتصادي

موانع احداث کمربندی شمالی اسلامشهر رفع می شود


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با توافق انجام شده بین راه آهن و شهرداری اسلامشهر موانع اجرای احداث کمربندی شمالی برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اسلامشهر، سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران شامگاه دیروز در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی شمالی اسلامشهر با اعلام همکاری راه آهن با شهرداری اسلامشهر برای رفع موانع اجرای پروژه، اظهار کرد: با توافقات انجام شده بین راه آهن و شهرداری اسلامشهر مسائل و موانع پیش روی اجرای طرح کمربندی شمالی رفع می شود.

وی گفت: کمربندی شمالی اسلامشهر پروژه مهم و ارزشمندی برای منطقه بوده که با همت بلند شهرداری اسلامشهر به اجرا در آمده است.

مدیرعامل راه آهن با اشاره به استقرار کارگاه های متعددی برای اجرای سریع این پروژه ادامه داد: کمربندی شمالی اسلامشهر در چند قسمت با اراضی و مستحدثات راه آهن تداخل پیدا می کند و بر اساس یک باور عمیق که ما همه خدمتگذار مردم هستیم و خروجی اقداماتی که انجام می گیرد برای مردم است، با هماهنگی خوبی که با شهردار اسلامشهر داشتیم توافق شد تا راه آهن و شهرداری اسلامشهر دست به دست هم دهند تا انشاءالله اجرای این پروژه سرعت بیشتری یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع احداث کمربندی شمالی اسلامشهر رفع می شود

موانع احداث کمربندی شمالی اسلامشهر رفع می شود