مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-02اقتصادي

توزیع 4500 تُن انواع کود کشاورزی در قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بیش از 4500 تُن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شده است.

- ایسنا/قزوین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بیش از 4500 تُن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان استان توزیع شده است.

فاطمه خمسه در جلسه کمیته فنی کود که با حضور معاونین و مدیران دستگاه های تابعه و شهرستان ها برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بیش از 8736 تُن انواع کود کشاورزی برای تأمین شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی افزود: از این میزان کود تأمین شده بیش از 5811 تُن کود ازته، 1116 تُن کود فسفاته و بیش از 1809 تُن کود پتاسه تأمین و به کشت محصولات زراعی پاییزه اختصاص داده شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بر تخصیص به موقع کود به عوامل و عامیلن توزیع و تعاونی ها و نظارت بیشتر بر این مراکز تأکید کرد و گفت: در توزیع فسفاته و پتاسه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و برای ماه های باقی مانده سال زراعی جاری نیز پیش بینی لازم انجام و سهمیه جذب خواهد شد.

وی افزود: برای جبران بخشی از هزینه کودهای کشاورزی بهره برداران می توانند با مشورت مراکز جهاد کشاورزی از کودهای زیستی جایگزین استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4500 تُن انواع کود کشاورزی در قزوین

توزیع 4500 تُن انواع کود کشاورزی در قزوین