مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-02اجتماعي

تعطیلی 6 تالار برگزارکننده مراسم عروسی در همدان/ معرفی صاحبان عروسی به مراجع قضایی


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان از تعطیلی 6 تالار برگزارکننده مراسم عروسی در همدان طی 10 روز اخیر خبر داد و گفت: صاحبان عروسی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

- حسین بشری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی در استان همدان اظهار کرد: نظارت بر عدم فعالیت برخی اصناف و اتحادیه و نیز برگزاری مراسم عروسی  و عزا طبق مصوبه برگزاری هرگونه عروسی در کشور و استان ممنوع است گفت: تالارها اجازه برگزاری مراسم عروسی را ندارند و اگر پلیس و بازرسان اصناف ببیند قطعا با آنها برخورد کرده و مرکز را پلمب می کنند.

وی با تاکید به اینکه برگزاری مراسم عروسی در روستاها هم ممنوع است اما آنچنان سازوکار دقیقی برای برخورد با این مسئله دیده نشده است خاطرنشان کرد: اگر افراد موردی از مراسم عروسی در روستاها می بینند به ما اطلاع دهند تا برخورد لازم صورت گیرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر توصیه اکید ما در نیروی انتظامی این است که خانواده ها خود مراقبت کنند، چون شرایط نامساعدی در کشور حاکم است هرگونه مراسم و تجمعی را نباید برگزار کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نسبت به این مسئله رعایت نشود همکاران ما در کلانتری ها و پاسگاه های روستاها حضور داشته و قطعا به صاحب مراسم ابتدا تذکر می دهند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 6 تالار برگزارکننده مراسم عروسی در همدان/ معرفی صاحبان عروسی به مراجع قضایی

تعطیلی 6 تالار برگزارکننده مراسم عروسی در همدان/ معرفی صاحبان عروسی به مراجع قضایی