مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-02بين الملل

توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک تر است


جنبش مقاومت اسلامی حماس در صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور تاکید کرد: توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک تر است.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس در صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور تاکید کرد: توطئه معامله قرن به مراتب از اعلامیه بالفور خطرناک تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور بیانیه ای را صادر کرد.

این جنبش در این بیانیه اعلام کرده است: در صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور شاهد آن هستیم که طرف های خارجی برای پیاده سازی معامله قرن تلاش می کنند.

در ادامه بیانیه این جنبش آمده است: این درحالی است که ما معتقدیم معامله قرن در حال حاضر به مراتب خطرناک تر از اعلامیه بالفور است.

این جنبش مقاومت اسلامی در بخش دیگری از بیانیه خود ضمن انتقاد شدید از عادی سازی روابط با صهیونیست ها، گفته است: عادی سازی روابط با تل آویو خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

حماس در این باره یادآور شده است: بدون شک کسانی که سوار قطار عادی سازی با رژیم صهیونیستی شدند، متحمل خسارت خواهند شد.

پیشتر هم جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور اعلام کرد: ما با گذشت 103 سال از صدور این اعلامیه همچنان بر سرزمین خود پایبن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک تر است

توطئه «معامله قرن» به مراتب از اعلامیه «بالفور» خطرناک تر است