مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-02اجتماعي

200 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی تجلیل شدند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در آستانه فرا رسیدن روز دانش آموز 200 دانش آموز با نیاز ویژه استان تجلیل و تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر ظهر امروز در آیین نمادین تجلیل از دانش آموزان با نیازهای ویژه برتر فرهنگی، هنری و ورزشی استان، ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های ارزنده معلمان و دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش با نیازهای ویژه استان اظهار کرد: همزمان با این نشست 200 نفر از دانش آموزان دارای رتبه های برتر در 39 مدرسه استثنایی در شهرستان ها و مناطق  تابعه استان تجلیل شدند.

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه ها و ایجاد فضای شاد برای دانش آموزان افزود: این آیین به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان، ایجاد اعتماد به نفس، تقویت خودباوری و نشاط افزایی برگزار شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان افزود: تقدیر و تجلیل بهانه ای است تا دانش آموزان در عرصه های مختلف به رقابت بپردازند و اهمیت دادن به آنها سبب می شود تا با ارتقای بهداشت روان به جایگاه اجتماعی متناسب با توانمندی های خود دست یابند.

رنجبر با بیان اینکه اولین دغدغه دست اندکاران تعلیم و تربیت در مدارس تأمین نیروهای کیفی در جامعه است، افزود: برگزاری جشن و نشاط باعث رشد و تکامل وجودی یک دانش آموز در ابعاد جسمانی، شناختی، عاطفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی تجلیل شدند

200 دانش آموز با نیاز ویژه کردستانی تجلیل شدند