مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-02سياسي

توزیع 1025 بسته کمک معیشتی توسط پیشگامان یزد


گروه تعاونی پیشگامان یزد به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این تعاونی، تعداد 1025 بسته معیشتی را برای توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگاه ناشی از کرونا آماده کرد.

- ایسنا/یزد گروه تعاونی پیشگامان یزد به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این تعاونی، تعداد 1025 بسته معیشتی را برای توزیع بین نیازمندان و آسیب دیدگاه ناشی از کرونا آماده کرد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد ظهر امروز دوشنبه در مراسم توزیع این بسته های معیشتی که در حضور سید محمد رستگاری فرماندار یزد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در بحران کرونا، ظرفیت های خوب خیری در استان به میدان آمده و با کمک موسسات، بخش خصوصی، خیرین و کمک های دولت، بخشی از آسیب های ناشی از کرونا را التیام بخشیده اند.

وی افزود: در مراسم امروز نیز 1025 بسته کمک معیشتی از سوی گروه تعاونی پیشگامان یزد برای کمک به نیازمندان تهیه شده که در آستانه میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفرصادق(ع) توزیع می شود و علاوه بر این نیز با همکاری خوب این گروه تعاونی، پنج دستگاه اکسیژن ساز برای جانبازان درگیر با کرونا تهیه و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قرار می گیرد.

استاندار در پایان ابراز امیدواری کرد که با مجموع همکاری هایی که بخش های مختلف استان در این رابطه دارند، ضمن تامین کمبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1025 بسته کمک معیشتی توسط پیشگامان یزد

توزیع 1025 بسته کمک معیشتی توسط پیشگامان یزد