مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-02اقتصادي

بهره برداری از 8 پروژه بزرگ آبرسانی در کشور تا پایان امسال


امسال در برنامه داریم هشت پروژه آبرسانی را به بهره برداری برسانیم که آبرسانی به سرخه ششمین پروژه از این مجموعه است و دو پروژه دیگر طبق برنامه به بهره برداری می رسد.

- وزیر نیرو گفت: امسال در برنامه داریم هشت پروژه آبرسانی را به بهره برداری برسانیم که آبرسانی به سرخه ششمین پروژه از این مجموعه است و دو پروژه دیگر طبق برنامه به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان امروز در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی سرخه در بیست و هفتمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران اظهار کرد: با تلاش موزون و دست جمعی همگی است که چنین طرح های بزرگی به ثمر می رسند.

وی ادامه داد: این طرح در نوع خود ازپروژه های بدیع و خاص است.

سرعت انجام این طرح را از جمله از بابت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی داریم که اگر این گونه نبود شرکت توانمند آب و فاضلاب شهری استان تهران نمی توانست از برخی مشکلاتی که بر سر راه اجرای چنین پروژه ای بود گره گشایی کند.

اردکانیان با اشاره به آبرسانی به 15 روستای شهرستان فیروزکوه در چارچوب اجرای این پروژه گفت: ما مسئولان و همه تریبون داران نباید فراموش کنیم که می بایست هموطنان ما همچنان که از حقوق مسلم خود بهره مند شوند از داشته های خود هم لذت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8 پروژه بزرگ آبرسانی در کشور تا پایان امسال

بهره برداری از 8 پروژه بزرگ آبرسانی در کشور تا پایان امسال