مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 17:452020-11-02سياسي

اتحاد شیعه و سنی از روی تقیه نیست/وحدت نقشه دشمنان را برهم می زند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اتحاد شیعه و سنی از روی اجبار و تقیه و تقابل با استکبار نیست، گفت: اتحاد مسلمانان می تواند نقشه دشمنان را نابود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امشب در همایش علمای شیعه و سنی خراسان شمالی که در شهرستان راز و جرگلان برگزار شد، وحدت را ارزش جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: مؤمنان برادر یکدیگرند و باید بین همه مسلمانان برادری و اخوت برقرار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به همه مسلمانان، گفت: برادر بودن با نزاع نمی سازد از این رو کشمکش های بیهوده را باید کنار بگذاریم تا دشمن از این کشمکش ها علیه ما سوءاستفاده نکند و موجب از هم گسستگی نشود.

وی افزود: برادران شیعه و سنی مشترکات دینی و اعتقادی زیادی دارند از جمله اعتقاد به معاد و مشترک بودن قبله و پیغمبر، با این اوصاف باید نسبت به نقشه های شوم دشمنان که می خواهند این اتحاد و برادری را کمرنگ کنند، آگاه باشیم و اجازه ندهیم توطئه های مستکبران اتحاد ما را خدشه دار کند.

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: اعتقاد به وحدت سبب پایداری و عزت آفرینی می شود و قوام وحدت مسلمانان هم وابسته به اعتقادات آن هاست زیرا وحدت حقیقتی قرآنی بوده و ریشه در آیات قرآن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد شیعه و سنی از روی تقیه نیست/وحدت نقشه دشمنان را برهم می زند

اتحاد شیعه و سنی از روی تقیه نیست/وحدت نقشه دشمنان را برهم می زند