مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 21:352020-11-02اقتصادي

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری


معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری از انتصابات جدید مدیریتی در ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیرضا باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: طی احکام جداگانه از سوی شهردار ساری، مدیران جدید شهرداری مرکز مازندران جهت کارآمدی بالاتر، خدمت بی منت و بهینه سازی سازمانی در راستای تسریع ارائه خدمات مطلوب به شهروندان منصوب شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با اشاره به عزم جدی شهردار ساری بر بهینه سازی مداوم سازمانی و شتاب مضاعف در خدمت رسانی به شهروندان بیان کرد: شهردار ساری خواستار خدمت بی وقفه و بی منت از همه مدیران مجموعه شهرداری است.

باقریان ادامه داد: در این انتصابات، امیرحسین پاکزاد به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری، مرتضی بربسته به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری منصوب شدند.

باقریان با بیان اینکه در این حکم، عباس راد به عنوان سرپرست امور مالی منصوب شد، خاطرنشان کرد: شهردار ساری در ادامه انتصابات جدید شهرداری، طی حکمی حمید فضل الله نژاد را به عنوان سرپرست جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری

انتصابات جدید مدیریتی در شهرداری ساری