مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-03سياسي

الحاق یا عدم الحاق صدرا به شیراز در هاله ای از ابهام


خبر دستگیری دو تن از اعضای شورای شهر صدرا و تحت پیگرد قانونی بودن دو نفر دیگر حدود دو ماه پیش برای چندمین بار پرده از فسادهایی برداشت که از شهر جدید صدرا به گوش می رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در پی آن و در اتفاقی عجیب تر شاهد استعفای دسته جمعی دیگر اعضای شورای شهر صدرا شدیم، پنج عضو باقی مانده ای که با اعلام استعفای خود به فرمانداری شیراز، خواستار الحاق صدرا به کلان شهر شیراز شدند.

بر این اساس بحث مشکلاتی چون عدم توسعه زیرساخت ها و نبود ادارات دولتی در این شهر جدید بار دیگر پر رنگ تر رخ نمایاند و سبب شد موضوع الحاق جدی تر شود.

وجود مشکلات زیرساختی و عدم امکانات رفاهی به کرات از سوی مردم شهر صدرا عنوان شده است که در راستای پیگیری آنها از سوی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه شهر جدید صدرا توضیحاتی ارائه شد.

بارگذاری بیش از حد مجتمع های مسکن مهر صدرا را با چالشی جدی رو به رو کرد خلیل حاجی پور با اشاره به اینکه، سیاست شهرهای جدید در ایران شاید بزرگترین تجربه شهرسازی عملیاتی پس از انقلاب است، گفت: در استان فارس، از ابتدا با مکان یابی، عملیات آماده سازی شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شهر شیراز، از اوایل دهه هفتاد آغاز شد و تقریباً روند جمعیت پذیری را از سال 74 شروع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق یا عدم الحاق صدرا به شیراز در هاله ای از ابهام

الحاق یا عدم الحاق صدرا به شیراز در هاله ای از ابهام