مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-03سياسي

رسانه ها به بلندگویی برای فریاد «مرگ بر آمریکا» تبدیل می شوند


با در نظر گرفتن شرایط خاص جامعه و رعایت حال مردم از بابت بیماری کووید ـ 19 هر یک از منازل و رسانه ها را به سنگری برای مبارزه با آمریکا و بلندگویی برای فریاد زدن «مرگ بر آمریکا» تبدیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگ زرینی است در تاریخ مبارزات مردم مسلمان و قهرمان ایران اسلامی در برابر زورگویان و فاسدان فتنه گر، جامعه رسانه ای استان اردبیل به این مناسبت بیانیه ای صادر کرده است؛ بسم الله الرحمن الرحیم 13 آبان نشان دهنده روحیه استکبار ستیزی مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران و روز به نمایش درآمدن اتحاد و همدلی ملت است.

این روز یادآور طنین فریادهای عدالت خواهانه بت شکن زمان، تسخیر لانه جاسوسی و واقعه تلخ کشتار جمعی از دانش آموزان تهرانی توسط رژیم منحوس طاغوت و نشان از یک روز شکوهمند در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

امسال تقارن 13 آبان با سال روز ولادت مسعود پیامبر عظیم الشان اسلام و ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، اهمیت خاصی به گرامیداشت این روز داده است.

تلاش دشمنان برای تحت فشار قرار دادن هرچه بیشتر ملت ایران، ما را در پاسداری از آرمان های انقلاب، حفظ نظام و ارزش ها و پیروی از رهبر معظم انقلاب مصمم تر می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به بلندگویی برای فریاد «مرگ بر آمریکا» تبدیل می شوند

رسانه ها به بلندگویی برای فریاد «مرگ بر آمریکا» تبدیل می شوند