مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-03پزشكي

برای کنترل کرونا، استفاده از یک روش مداخله به تنهایی ایده آل نیست


بیشترین بهره از کار اساتید ریاضی و آمارگیری ها، در شرایط حال حاضر را پزشکان و دانشگاه های علوم پزشکی می برند.

- ایسنا/اصفهان یک پزشک گفت: بیشترین بهره از کار اساتید ریاضی و آمارگیری ها، در شرایط حال حاضر را پزشکان و دانشگاه های علوم پزشکی می برند.

دکتر تراب پور از دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامگاه (دوشنبه- 12 آبان) در سمینار مدل سازی ریاضی و تحقیقات آماری در جهت پیش بینی و پیشگیری ویروس کرونا با عامل های کنترل کننده فاصله اجتماعی و ماسک که به همت انجمن علمی آمار دانشگاه کاشان برگزار شد، با تاکید براینکه بیشترین بهره را از کار اساتید ریاضی و آمارگیری ها، در شرایط حال حاضر پزشکان و دانشگاه های علوم پزشکی می برند، اظهار کرد: کاربرد آمارهای ارائه شده در بیماری کووید 19، کمک بسیار بزرگی برای پزشکان و محققان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت آماری بیماری کووید 19، گفت: تاکنون بالغ بر47 میلیون مبتلا و یک میلیون و 207 تکلیفشان مورد مرگ در اثر این بیماری گزارش شده است که 33 میلیون نفر از مبتلایان بهبود یافته اند.

این عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه فوتی های ناشی از این بیماری و افراد بهبودیافته در دسته کلوز کیس (مورد هایی که تکلیف آنها مشخص شده) و افراد درگیر بیماری اکتیو کیس (نمونه های فعال) بیماری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کنترل کرونا، استفاده از یک روش مداخله به تنهایی ایده آل نیست

برای کنترل کرونا، استفاده از یک روش مداخله به تنهایی ایده آل نیست