مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-03اقتصادي

راه اندازی «خط جدید تولید خمیرکاغذ بازیافتی» در راشا کاسپین زنجان


مدیرعامل راشا کاسپین زنجان با اشاره به راه اندازی «خط جدید تولید خمیرکاغذ بازیافتی (DIP)» در مجتمع صنعتی راشا کاسپین زنجان گفت: این راه اندازی آثار صرفه جویی 80 میلیون دلاری برای کشور را در بر خواهد بود.

- حسین پایداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: راه اندازی خط جدید تولید خمیر کاغذ بازیافتی (DIP) در مجتمع صنعتی راشا کاسپین زنجان با آثار صرفه جویی 80 میلیون دلاری برای کشور همراه خواهد بود.

   مدیرعامل راشا کاسپین زنجان افزود: با راه اندازی این خط تولید جدید، امکان بازیافت کاغذ سفید و چاپ خورده رنگی روزنامه و مجله باطله، دفتر، کتاب، مدارک منسوخ اداری در خطوط بازیافت مجتمع راشا کاسپین، فراهم شد.

وی ادامه داد: از ویژگی های شاخص این خط امکان استفاده از آب بازیافتی و نیاز پایین آبی است.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید و در تداوم فعالیت های توسعه ای شرکت راشا کاسپین فعال در شهرک صنعتی شماره یک زنجان و پس از 20 ماه کار فشرده و جهادی، خط تولید جدیدی با هدف تولید یک محصول واسطه ای بسیار مهم به نام  خمیر کاغذ راه اندازی شد.

پایداری افزود:  این خط مدرن، توانایی تولید خمیر کاغذ سفید جوهرزدایی و رنگبری شده را از ضایعات و کاغذ باطله چاپ دار رنگی برای مصرف مجدد آن در ماشین کاغذ دارد و بدین ترتیب با تولید این محصول د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی «خط جدید تولید خمیرکاغذ بازیافتی» در راشا کاسپین زنجان

راه اندازی «خط جدید تولید خمیرکاغذ بازیافتی» در راشا کاسپین زنجان