مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 13:552020-11-03سياسي

وحدت مسلمانان راز پیروزی جهان اسلام/ استکبار در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل وحدت در امت اسلام را راز پیروزی جهان اسلام دانست و گفت: مسلمانان امروز باید با وحدت و هوشیاری در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی ستوده عصر امروز در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) که در محوطه مسجد جامع شهر هشجین برگزار شد، با اشاره به اقدامات خصمانه استکبار برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان اظهار کرد: استکبار جهانی با ایجاد گروه تروریستی داعش در صدد اسلام هراسی و ایجاد تفرقه ما بین شیعه و سنی بود.

  وی وحدت در امت اسلام را راز پیروزی جهان اسلام دانست و افزود: الحمدالله در سطح استان اردبیل وحدت در بین اهل تسنن و تشیع برقرار بوده و با دوستی و اتفاق نظر در کنار هم در حال زندگی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به ضرورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان و وحدت می توانند مهم ترین عوامل در برابر هجمه های دشمنان باشند.

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل همچنین با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بیان داشت: 13 آبان، یادآور یکی از درخشان ترین صفحات تاریخ حماسی جوانان مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت مسلمانان راز پیروزی جهان اسلام/ استکبار در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان است

وحدت مسلمانان راز پیروزی جهان اسلام/ استکبار در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان است