مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 آبان 1399 ساعت 18:152020-11-03سياسي

سیستم مدیریتی حاج قاسم عملگرا، عاقلانه و خردمندانه بود


حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان بود و سیستم مدیریتی عملگرا، عاقلانه و خردمندانه داشت؛ وی در نظام رفتاری نیز بسیار ساده زیست بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست علمی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وحدت و امنیت جهان اسلام در سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم یک منظومه است که در این منظومه نظام های متعددی را می توان دید، اظهار داشت: از جمله این نظام ها، نظام اعتقادی و دینی حاج قاسم است.

حاج قاسم به اسلام ناب برگرفته از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باور داشت و آن را نه تنها به عنوان یک اعتقاد شخصی بلکه در زندگی اجتماعی و سیاسی خود نیز پیاده می کرد.

وی ادامه داد: اگر نظام سیاسی حاج قاسم را جست وجو کنیم می بینیم حاج قاسم انقلاب اسلامی را باور و رهبری و ولایت فقیه را قبول داشت، وی در بحث نظام سیاسی معتقد بود که جهان اسلام نیازمند رهبری واحد است تا اینگونه همه پای کار بیایند و اقتدار اسلام حفظ شود و از این طریق است که می توان با استکبار مبارزه کرد.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با اشاره به نظام جهادی و مدیریتی حاج قاسم خاطرنشان کرد: ایشان مرد میدان بودند و سیستم مدیریتی حاج قاسم عملگرا، عاقلانه و خردمندانه بود و در نظام رفتاری نیز بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم مدیریتی حاج قاسم عملگرا، عاقلانه و خردمندانه بود

سیستم مدیریتی حاج قاسم عملگرا، عاقلانه و خردمندانه بود