مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 06:152020-11-04اجتماعي

محدودیت تردد در مناطق تفریحی کرمانشاه


مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه از اعمال محدودیت تردد در منطق تفریحی شهر کرمانشاه خبرداد.

- بهمن خدادادیان صبح امروز در گفتگو با در استان و عدم توجه مردم به رعایت دستورالعمل ها و محدودیت های اعمال شده، گفت: با هماهنگی فرماندار شهر کرمانشاه تصمیماتی برای حفظ سلامت مردم استان قرار است از امروز اجرایی شود.

خدادادیان خاطر نشان کرد: ️بر این اساس از امروز در منطقه هفت شهرداری محدودیت های ترددی برای عدم حضور مردم در مناطق تفریحی شهر کرمانشاه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از امروز چهارشنبه 14 آبان ماه با محوریت شهرداری منطقه هفت کرمانشاه تمام مسیرهای منتهی به آثار باستانی طاقبستان و همچنین رستوران ها و چم بشیر تا پایان زمان اعمال محدودیت های کرونایی بسته خواهد بود و وسایل نقلیه حق ورود به این منطقه را نخواهد داشت.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه️ گفت: راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه در این امر همکاری لازم را خواهد داشت تا این محدودیت ها به درستی اعمال شود.

خدادادیان یاد آور شد: ️از مردم می خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و فقط در مواقع ضروری از منزل خارج شوند و در این شرایط غذا را در منزل تهیه کنند تا روند صعودی بیماری کرونا کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در مناطق تفریحی کرمانشاه

محدودیت تردد در مناطق تفریحی کرمانشاه