مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-04سياسي

خروج 700 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد


رییس کمیته امداد با اشاره به ایجاد 550 هزار فرصت شغلی در سه سال نخست برنامه توسعه کشور توسط کمیته امداد گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، 800 هزار شغل برای خانواده های تحت حمایت راه اندازی می شود.

- رییس کمیته امداد با اشاره به ایجاد 550 هزار فرصت شغلی در سه سال نخست برنامه توسعه کشور توسط کمیته امداد گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، 800 هزار شغل برای خانواده های تحت حمایت راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمرتضی بختیاری با حضور در شورای زکات استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالگرد درگذشت مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی افزود: کمیته امداد در دوره های گذشته منشا خدمات زیادی بوده و با روحیه جهادی همین مسیر را طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با نفس پاک امام راحل(ره) تاسیس شد، ادامه داد: خدمات ارزنده این نهاد در حوزه محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان، با هدایت های رهبر معظم انقلاب تداوم داشته است.

رییس کمیته امداد اعتماد مردمی را مهمترین سرمایه این نهاد دانست و تاکید کرد: امروز به لطف خدا و پاکدستی مدیران و کارکنان، اعتماد مردم به کمیته امداد در سطح بالایی و باید قدردان این سرمایه گران قدر باشیم.

بختیاری با اشاره به اینکه توانمندسازی نیازمندان سرلوحه فعالیت های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 700 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد

خروج 700 هزار خانوار از پوشش کمیته امداد