مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:292020-11-04اقتصادي

اعطای نشان جغرافیایی بین المللی صنایع دستی به گلیم شیریکی پیچ سیرجان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اعطای نشان جغرافیایی بین المللی صنایع دستی به گلیم شیریکی پیچ سیرجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اعطای نشان جغرافیایی بین المللی صنایع دستی به گلیم شیریکی پیچ سیرجان خبر داد.

کاظم حسین زاده با اشاره به اینکه نشان جغرافیایی بین المللی صنایع دستی از سوی پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور به شرکت فیروزه سمنگان سیرجان تعلق گرفت، افزود: این شرکت در زمینه تولید، اشتغال و صادرات گلیم شیریکی پیچ در این شهرستان حایز رتبه است.

وی با بیان اینکه گواهی نامه های اهدایی تحت عنوان نشان جغرافیایی با هدف حفظ حقوق مالکیت فکری و معنوی در یک منطقه جغرافیایی خاصی برای کمک به تجاری سازی کالاهای دستی تهیه می شود، اظهار کرد: این نشان بین المللی می تواند گلیم شیریکی پیچ را در برابر کپی برداری در سراسر دنیا محفوظ نگه دارد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، نشان جغرافیایی صنایع دستی را سبب تجاری سازی، برند سازی، صادرات آثار صنایع دستی و همچنین صیانت از میراث بومی برشمرد و گفت: نشان جغرافیایی، نشانه ای است که مبدا یک کالا را به قلمرو، منطقه یا ناحیه ای از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای نشان جغرافیایی بین المللی صنایع دستی به گلیم شیریکی پیچ سیرجان

اعطای نشان جغرافیایی بین المللی صنایع دستی به گلیم شیریکی پیچ سیرجان