مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:452020-11-04سياسي

ورود سرمایه گذار به زنجان نیازمند همکاری مدیران است


نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی،گفت: ورود سرمایه گذار به استان زنجان نیازمند همکاری مدیران دستگاه های اجرایی است و باید سرمایه گذار اطمینان لازم را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید البرز حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش دام درشهرستان خدابنده بسیار مهم است، گفت: در سال بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است که 200 هزار تن گوشت قرمز هم وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی در استان تغییر الگوی کشت هم تاثیر خود را خواهد گذاشت، اظهار کرد: این واحد سرمایه گذاری درخصوص اصلاح نژاد گوسفند دوقلوزایی فعالیت خواهد کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توسعه صنعتی شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: این شهرستان به توسعه همه جانبه نیاز دارد.

حسینی تاکید کرد: ورود سرمایه گذار به استان و به تبع شهرستان خدابنده نیازمند همکاری مدیران دستگاه های اجرایی است و باید سرمایه گذار اطمینان لازم را کسب کرده و سرمایه خود را در منطقه هزینه کند.

وی در خصوص سرمایه گذاری شرکت تولیدی درشهرستان خدابنده، گفت: ظرفیت های شهرستان خدابنده به سرمایه گذار به خوبی معرفی شده و تنها مولفه در ماندگاری سرمایه گذار فراهم کردن زیر ساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سرمایه گذار به زنجان نیازمند همکاری مدیران است

ورود سرمایه گذار به زنجان نیازمند همکاری مدیران است