مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-04فرهنگي

سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده در «نقد سینما» بررسی می شود


بررسی سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده و همچنین تحولات سینمای دهه نود محورهای برنامه «نقد سینما» در قسمت جدید خواهد بود.

- بررسی سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده و همچنین تحولات سینمای دهه نود محورهای برنامه نقد سینما در قسمت جدید خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نقدسینما ، تازه ترین قسمت برنامه نقدسینما جمعه این هفته 16 آبان ماه با یک پرونده و یک گفتگوی ویژه روی آنتن می رود.

در بخش ابتدایی برنامه با میزبانی امیررضا مافی به بهانه بررسی تصویر خانواده در سینمای ایران، آرش خوشخو و سحر عصرآزاد به بررسی این موضوع خواهند پرداخت، مهمان ویژه این برنامه پوران درخشنده اولین کارگردان زن سینمای بعد از انقلاب اسلامی است که در ادامه گفتگو، تصویر خانواده در آثار این کارگردان با سابقه سینمای ایران مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

در ادامه برنامه و به بهانه سال پایانی دهه نود و نزدیکی به ایام آخرین جشنواره فیلم فجر در این دهه، در اولین برنامه از سلسله گفتگوهای بررسی دهه نود، با حضور جواد نوروزبیگی و منصور لشکری قوچانی، تهیه کنندگان پرکار این دهه، تحولات ساختاری و محتوایی سینمای دهه نود، بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده در «نقد سینما» بررسی می شود

سینمای خانواده و آثار پوران درخشنده در «نقد سینما» بررسی می شود