مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-04اجتماعي

شهردار تهران: در تامین اعتبار مترو تنها هستیم


شهرداری در تامین اعتبار برای مترو تنهاست، این در حالی است که پروژه ای که روزانه با چهار میلیون مخاطب در تماس است نیازمند حمایت بیشتری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، پیروز حناچی روز چهارشنبه در مراسم ورود دستگاه حفار مکانیزه به ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم، که در کارگاه مترو این ایستگاه برگزار شد، دستور ورود این دستگاه به خط مترو برای حفاری را صادر کرد.

وی با بیان اینکه در کارهای مهندسی معمولا نقاط عطفی وجود دارد و همواره در یاد کسانی که در این پروژه ها هستند می ماند، افزود: اتصال دستگاه عظیم حفاری و رسیدن به جایگاه هایی که نقطه عطف تلقی می شود از همین جنس است.

حناچی به خواسته های پیمانکار پروژه خط 6 و کمبود مالی اشاره کرد و گفت: با پیگیری اوراق مشارکت به خواسته های مالی پیمانکاران رسیدگی می کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه زیرساخت های مترو به خصوص در خطوط 6 و 7 فراهم شده و ادامه دارد، عنوان کرد: بیشترین مشکل واگن و تامین اعتبار است که شهرداری در این تامین اعتبار تنهاست.

وی ادامه داد: تعداد مسافران مترو و اتوبوس اکنون در ایام کرونا به 700 تا 800 هزار نفر کاهش پیدا کرده اما این شرایط به قبل باز می گردد و نیاز به حمایت دارد؛ برای پروژه ای که روزانه با چهار میلیون مخاطب رو برو است حمایت بیشتری نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران: در تامین اعتبار مترو تنها هستیم

شهردار تهران: در تامین اعتبار مترو تنها هستیم