مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 14:402020-11-04ورزشي

ایلام در ورزش های رزمی دارای استعداد است


رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در مجمع سالیانه انجمن ورزش های رزمی استان، گفت:  ایلام یکی از استان های پرظرفیت و دارای استعداد در زمینه ورزش رزمی است.

- ایسنا/ایلام رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در مجمع سالیانه انجمن ورزش های رزمی استان، گفت:  ایلام یکی از استان های پرظرفیت و دارای استعداد در زمینه ورزش رزمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یوسف بهتری با بیان اینکه شرایط فدراسیون از نظر مالی محدود است، اظهار کرد: هیات ورزش های رزمی در ایلام آنطور که باید مورد حمایت فدراسیون قرار نگرفته است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور حمایت مالی باید به شکل دیگری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ایلام یکی از استان های پرظرفیت و دارای استعداد است، افزود: با توجه به اینکه ورزش های رزمی درآمدزا هستند 10 درصد این درآمدها برای هیات در نظر گرفته شود.

رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در خصوص کمک مالی به هیات ورزش های رزمی ایلام تصریح کرد: تمام فعالیت های این رشته از جمله شرکت در مسابقات، اردوها و آموزش در صورت در اختیار قرار دادن سالن مناسب برای این استان رایگان می شود.

بهتری با بیان اینکه یکی از مشکلات استان ها نداشتن سالن مناسب است، گفت: چنانچه اداره ورزش و جوانان ایلام یک قطعه زمین دراختیار ما قرار دهد با کمک فدراسیون، سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام در ورزش های رزمی دارای استعداد است

ایلام در ورزش های رزمی دارای استعداد است