مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-05پزشكي

افراد با علامت تب و آبریزش سریعا با 4030 تماس بگیرند/ احتمال کرونا و آنفلوانزا


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه بستری های کرونایی استان به 450 نفر رسیده است، گفت: افراد با کوچکترین علائمی از جمله آبریزش بینی، - ایسنا/گیلان معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه بستری های کرونایی استان به 450 نفر رسیده است، گفت: افراد با کوچکترین علائمی از جمله آبریزش بینی، درد عضلانی، خستگی، کوفتگی و تب سریعا با سامانه 4030 تماس بگیرند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، از بستری شدن 75 بیمار جدید کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: در مجموع 450 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی مهمترین عامل در افزایش مبتلایان کرونایی و بستری ها را بی توجهی به پروتکل های بهداشتی به ویژه عدم ماسک زدن دانست و افزود: ماسک زدن به تنهایی کافی نیست و باید فاصله دو متری نیز رعایت شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به شباهت روش انتقال ویروس آنفلوانزا و کروناویروس، خاطرنشان کرد: در فصل سرد سال قرار داریم و سرماخوردگی، آنفلوانزا و اکنون کرونا جزو شایع ترین بیماری های این ایام هستند.

حیدرزاده، با بیان اینکه آنفلوانزا و کرونا بیماری تنفسی هستند، گفت: استفاده از ماسک در کلیه فضاها اعم از باز و بسته الزامی است و علاوه بر جلوگیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد با علامت تب و آبریزش سریعا با 4030 تماس بگیرند/ احتمال کرونا و آنفلوانزا

افراد با علامت تب و آبریزش سریعا با 4030 تماس بگیرند/ احتمال کرونا و آنفلوانزا